אחרי לילה עם מעט שינה אוכלים יותר!
יותר רעבים לפחמימות ומתוקים.
קשה לעצור את האכילה כי אתם עייפים.
הקפידו על שינה כדי להצלח באכילה. 

 

 
 
 
 
 
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg

facebook2.png


 
ההרצאות מסודרות לפי סדר ה-א'-ב'
לפרטים על סגנון ההרצאה, משך ההרצאה ופרטים נוספים לחץ כאן
 
 


איך להוריד "אחוזי שומן"?

כדי לחטב את הגוף לא מספיק רק לרדת במשקל! לראות קוביות, ידים חטובות ומראה כללי מעוצב, צריך להקפיד על כללי תזונה המיועדים לשרפת שומנים בלי לפגוע בשרירים

איך עובדים עלינו בפרסומות ובקניות

הרצאה מרתקת שהיא מדריך מלא לקריאת תוויות המזון וגילוי הטריקים הקטנים המנסים לבלבל אותנו בעת הקניות בסופרמרקט.

אימון יתר- מה זה, ואיך למנוע/לטפל בתופעה?

אימון יתר הוא מצב בו הפעילות הגופנית גורמת לפגיעה בגוף במקום לשיפור הכושר הגופני. מה הסימנים לכך? מה הסיבות? מה צריך לעשות כאשר מזהים מצב כזה?

הסבתא צדקה!!! מאכלים עממים הם היום תרופות שמחקרים מוכיחים

מאכלים ותבלינים שבמשך שנים היו מוכרים כתרופות עממיות, מקבלים היום אישור מטעם המדענים במחקרים רבים ואף משתלבים במסגרת הטיפולים המומלצים ע"י רופאים.

טעויות נפוצות בתזונה וספורט

ההרצאה תתמקד בטעויות שאנשים עושים במסגרת התפריט, אכילה ביחס לזמני הפעילות, הפוגעים ומקלקלים את הסיכויים לראות תוצאות.

כיווצי שרירים וכאבי שרירים בספורט- איך התזונה משפיעה?

מדוע מופיעים כאבי שרירים בספורט ומה בתזונה יכול להשפיע? איך צריך לאכול ולשתות לפני הפעילות ובמהלכה על מנת למנוע כאבי שרירים?

מיתוסים בתזונה וספורט

עולם התזונה מלא בשאלות ואמירות חלק אומרים שחור אחרים משכנעים בלבן

תוספי מזון

מה הם תוספי מזון? למי הם מיועדים? איך בודקים האם באמת צריך? איזה תוספים מתאימים למחלות או סוגי ספורט שונים? מתי מומלץ לקחת תוספים ועם מה?

תזונת ילדים- הסתכלות מנקודת המבט של ההורים

התזונה של ילדנו מאד חשובה לבריאותם וצמיחתם. עם זאת, לא תמיד אנו ההורים, יודעים מה נכון וגם איך להעביר לילד את המסרים הבריאים בלי ריבים וויכוחים...
buttom.jpg