אחרי לילה עם מעט שינה אוכלים יותר!
יותר רעבים לפחמימות ומתוקים.
קשה לעצור את האכילה כי אתם עייפים.
הקפידו על שינה כדי להצלח באכילה. 

 

 
 
 
 
 

פציעות ספורט - מאמרים

5 הפציעות הנפוצות בקרב המתאמנים בריצה?

5 הפציעות הנפוצות בקרב המתאמנים בריצה?

מה הן הפציעות הנפוצות בקרב המתאמנים בריצה? מה הסביות? איך מטפלים כדי לחזור הכי מהר לאימונים?
חסר מינרלים וכיווצי שרירים בספורט

חסר מינרלים וכיווצי שרירים בספורט

כיווץ שרירים בספורט כואב ומפריע לאימון. איך זה קשור לתזונה שלנו? האם זה יכול להעיד על חסרים תזונתיים?
כיווצי שרירים בספורט- מה זה? מה הסיבה ואיך לטפל?

כיווצי שרירים בספורט- מה זה? מה הסיבה ואיך לטפל?

כיווצי שרירים בזמן פעילות גורמים לכאב חד בשריר ועלולים לגרום להפסקת הפעילות. למה זה קורה? איך לטפל?
דיאטות לא מאוזנות- סיכון לפציעות בספורט

דיאטות לא מאוזנות- סיכון לפציעות בספורט

איזה סוגי דיאטות עלולות לגרום לנו לפציעות בספורט? מה הסיכון? מה תופעות הלוואי?
אימון יתר- חלק א

אימון יתר- חלק א'

הגוף עייף, השרירים כואבים, אין חשק בכלל להתאמן ומה שהכי מתסכל זה שגם אין תוצאות. מה קורה לגוף? האם זה יכול להיות אימון יתר? מה זה?
אימון יתר- חלק ב

אימון יתר- חלק ב'

האם אכילה לא נכונה ואימונים חזקים יכולים לגרום לאימון יתר? איך מתמודדים עם אימון יתר בהיבט התזונתי? מה הטיפול ואיך מונעים?
איזה מאכלים כדאי לאכול כאשר יש כיווצי שרירים?

איזה מאכלים כדאי לאכול כאשר יש כיווצי שרירים?

כיווצי שרירים במהלך ולאחר ספורט עלולים לקרות כאשר יש חסר מגנזיום. מה הם 5 המאכלים העשירים במגנזיום שמומלץ לשלב בתפריט היומי?
buttom.jpg