אחרי לילה עם מעט שינה אוכלים יותר!
יותר רעבים לפחמימות ומתוקים.
קשה לעצור את האכילה כי אתם עייפים.
הקפידו על שינה כדי להצלח באכילה. 

 

 
 
 
 
 

תוספי מזון - מאמרים

תוספים לריצות ארוכות

תוספים לריצות ארוכות

תוספים לריצות ארוכות מיועדים לשפר את איכות האימון, לאפשר התאוששת טובה וכמובן לשמור על הבריאות. איזה תוספים מומלצים לאימונים ארוכים? מתי? כמה?
חסר ברזל- מה זה אומר?

חסר ברזל- מה זה אומר?

ברזל הוא מינרל חשוב מאד בגוף. כאשר נוצר חסר ברזל, זה עלול לגרום לתופעות לוואי רבות. מה הסיבות? מי נמצא בסיכון? מה חשוב לאכול כדי לקבל ברזל בתזונה?
מגנזיום וספורט- מה הקשר?

מגנזיום וספורט- מה הקשר?

אחד התוספים הנפוצים ביותר בתחום הספורט, בעיקר בהקשר לתחום ההתאוששות מאימונים וכאבי שרירים הוא המגנזיום. מה זה? איך זה קשור לספורט ואיפה נמצא אותו באוכל?
הקשר בין חסר מינרלים וכיווצי שרירים בספורט

הקשר בין חסר מינרלים וכיווצי שרירים בספורט

כיווץ חד של השרירים בספורט כואב ומפריע לאימון. איך זה קשור לתזונה שלנו? האם זה יכול להעיד על חסרים תזונתיים? שווה לקרוא את הכתבה הבאה אם אתם סובלים הרבה מכאבי שרירים בספורט ולאחריו.
buttom.jpg