אחרי לילה עם מעט שינה אוכלים יותר!
יותר רעבים לפחמימות ומתוקים.
קשה לעצור את האכילה כי אתם עייפים.
הקפידו על שינה כדי להצלח באכילה. 

 

 
 
 
 
 

תזונת ספורט - מאמרים

12 הכללים לעליית מסת שריר של ספורטאים צעירים

12 הכללים לעליית מסת שריר של ספורטאים צעירים

עליה של מסת השריר היא לא דבר קל עבור ספורטאים צעירים הנמצאים בעומס אימונים. על מה חשוב להקפיד בתזונה?
איך לאכול נכון במירוצי שליחים?

איך לאכול נכון במירוצי שליחים?

איך לאכול נכון לפני ובמהלך מרוצי שליחים? לא פשוט כאשר כל הזמן רצים ונחים ועדין צריך לשמור כוחות לסוף. אז מה אוכלים?
איך לאכול נכון בשבוע שלפני המרתון?

איך לאכול נכון בשבוע שלפני המרתון?

הכנה תזונתית נכונה ליום המרתון מתחילה שבוע מראש! מה אוכלים? האם לרוקן פחמימות ואז להעמיס פחמימות? האם רק מעמיסים פחמימות? ממה נמנעים?
שוקו- משקה בריאות וספורט

שוקו- משקה בריאות וספורט

שוקו הוא משקה אהוב מאד ולאחרונה מחקרים אף מצאו שיש לו הרבה יתרונות בריאותיים וגם באימונים. מה הם?
איזה מאכלים כדאי לאכול כאשר יש כיווצי שרירים?

איזה מאכלים כדאי לאכול כאשר יש כיווצי שרירים?

כיווצי שרירים במהלך ולאחר ספורט עלולים לקרות כאשר יש חסר מגנזיום. מה הם 5 המאכלים העשירים במגנזיום שמומלץ לשלב בתפריט היומי?
תזונה בימי מנוחה מאימונים- ממש לא קל!

תזונה בימי מנוחה מאימונים- ממש לא קל!

כשמתאמנים הרבה, מקפידים לאכול נכון לפני ואחרי אימון אבל מה עושים ביום מנוחה מאימונים? למה דווקא בימים האלו שוברים שגרה???
איך בונים שרירים בלי לאכול בשרים?

איך בונים שרירים בלי לאכול בשרים?

מה עושים אם בוחרים לא לאוכל בשרים? מה הסיכון הבריאותי? האם זה מפריע לבניית השרירים?
מה לאכול אחרי אימון ב"חרם הקוטג"??????

מה לאכול אחרי אימון ב"חרם הקוטג"??????

רגילים לאכול קוטג' אחרי אימון? מה עושים כשיש חרם? האמת, יש הרבה אפשרויות אחרות לאוכל אחרי אימון, כל הדוגמאות בכתבה שהכנתי במיוחד בשבילכם שצעקתם "חרם חברתי" אך בכל זאת רוצים גוף חטוב ושרירי!
איך לאכול במרתון?

איך לאכול במרתון?

איך לאכול במהלך ריצת מרתון? כל כמה זמן לאכול? מה לאכול? מה לשתות? האם לשלב תוספים? כדורים? ג'לים?
איך בונים שרירים אם לא אוכלים דגים, ביצים, מוצרי חלב?

איך בונים שרירים אם לא אוכלים דגים, ביצים, מוצרי חלב?

איך שומרים על תפריט מאוזן מבחינת חלבונים, ויטמינים ומינרלים אם לא אוכלים דגים, מוצרי חלב, ביצים? גם המנעות מאחד מהאכלים דורשת התייחסות תזונתית מוקפדת יותר.
משקה ספורט- עשה זאת בעצמך!

משקה ספורט- עשה זאת בעצמך!

מה זה משקה ספורט? מדוע זה טוב יותר ממים בפעילות גופנית? מתי נכון לשלבם בספורט ומתי זה ממש מיותר?איך אפשר להכין לבד בבית?
איך לאכול ב"אימון כפול"?

איך לאכול ב"אימון כפול"?

אימון כפול מאד מבלבל מההיבט של ההמלצות התזונתיות: מתי ומה צריך לאכול בין האימונים? (אם בכלל?) מתי מתחיל "חלון ההזדמנויות? בסיום כל חלק של האימון? בסיום האימון כולו?
בננה- פצצת אנרגיה צהובה

בננה- פצצת אנרגיה צהובה

מה הפך את הבננה למאכל הכי פופולרי בספורט? האם יש הצדקה לאכול בננה בלי הפסקה? האם רק לפני אימון או שאפשר לאכול בהנאה לאורך כל היום?
טבלאות אחוזי שומן לכלל האוכלוסיה ולספורטאים

טבלאות אחוזי שומן לכלל האוכלוסיה ולספורטאים

מה הטווח התקין של אחוזי שומן למי שלמתאמן בצורה חובבנית? מה אחוז השומן האידיאלי למי שעוסק בספורט בצורה מקצועית? האם יש הבדלים בין גברים לנשים? איך משפיע הגיל על אחוזי השומן?
איך להוריד אחוזי שומן?

איך להוריד אחוזי שומן?

איך לשרוף שומן ולשמור על השרירים? איך לאכול כדי להשיג את המטרה? איך מחטבים את הגוף בעזרת תזונה בריאה ונכונה?
איך למדוד אחוזי שומן מדוייק???

איך למדוד אחוזי שומן מדוייק???

רוצים למדוד אחוזי שומן במשקל שמודד מוליכות חשמלית? חכו! יש כמה כללים חשובים לפני שנמדדים כדי שהמדידה תהיה מדוייקת.
אחוז השומן יורד המשקל עולה! מה זה אומר?

אחוז השומן יורד המשקל עולה! מה זה אומר?

מה אומרים השינויים באחוז השומן והמשקל? מה זה אומר כאשר הם עולים או יורדים וכיצד לשנות את האימון והתזונה כדי להשיג חיטוב והרזיה בריאה?
מיתוס השוקולד בספורט

מיתוס השוקולד בספורט

לפני תחרות הגוף מתוח, ההתרגשות גדולה ויש תחושה ששוקולד מתוק יוכל לספק אנרגיה רבה. האם שוקולד טוב לפני תחרות? האם הוא יעזור או יקלקל?
איך לאכול תוך כדי אימונים ארוכים?

איך לאכול תוך כדי אימונים ארוכים?

תמיכה תזונתית חשובה במהלך פעילות הנמשכת מעל שעה וחצי ובפעילות אינטנסיבית במיוחד שיכולה להימשך גם עד שעה. מה אוכלים? כל כמה זמן?
איך לאכול אחרי אימון?

איך לאכול אחרי אימון?

הארוחה שלאחר סיום האימון נחשבת לארוחה חשובה ביותר, על מנת לעודד את בניית השרירים. לכן קוראים לארוחה זו "חלון ההזדמנויות". כאשר אוכלים נכון ומקפידים על התזמון, השריר נבנה טוב ומהר יותר, ואף אחוזי השומן יכולים לרדת.
10 הכללים לאכילה לפני אימון בוקר

10 הכללים לאכילה לפני אימון בוקר

קשה לאכול בבוקר! שעות הבוקר המוקדמות מקשות על אכילה בכלל ולפני פעילות בפרט. מה עושים? איך פותרים את הבעיה של אספקת האנרגיה לפני הפעילות בלי להכביד על הקיבה?
מה לאכול לפני אימון?

מה לאכול לפני אימון?

מה מומלץ לאכול לפני אימון? כמה לאכול ומתי? מה זה מנת פחמימה? מדוע להימנע משומן לפני האימון? המדריך המלא לאכילה טובה לפני אימון.
חלבון- עשרת הדיברות שכדאי לדעת, חלק א

חלבון- עשרת הדיברות שכדאי לדעת, חלק א'

חלבון הוא אחד משלושת אבות המזון החיוניים לתפקוד הגוף. רבים מדברים על חלבונים וחומצות אמינו, אך בפועל לא יודעים הרבה עליהם.
חלבון- עשרת הדיברות שכדאי לדעת, חלק ב

חלבון- עשרת הדיברות שכדאי לדעת, חלק ב'

רבים מדברים על חלבונים וחומצות אמינו, אך בפועל לא יודעים הרבה על משמעות החלבון, השפעתו על גופנו והסיכונים שבצריכה עודפת. גם מיתוסים רבים מסתובבים סביב נושא החלבון והדרך הנכונה לצרוך אותו ביחס לאימון. הכתבה הנוכחית תעשה סדר בבלגן.
הכל על הפחמימות! חלק א

הכל על הפחמימות! חלק א'

הפחמימות הן אחד משלושת אבות המזון העיקריים, ויש להן תפקיד חיוני בכל הקשור לאספקת אנרגיה לפעילות הגוף בכלל ובהקשר לפעילות גופני בפרט. תפקידיהן העיקרים בגוף כוללים בניה, אנרגיה לפעילות השרירים, לחימום הגוף וכמובן למוח ולמערכת העצבים.
הכל על הפחמימות! חלק ב

הכל על הפחמימות! חלק ב'

לפחמימות חשיבות רבה במטבוליזים התקין של הגוף, בשמירה על הבריאות וכמובן גם בספורט. מה הוא המדד הגליקמי? איך משפיעים ההורמונים על הגלוקוז בגוף?
הבדלים בין גברים לנשים בהכנה לתחרות- מה אוכלים?

הבדלים בין גברים לנשים בהכנה לתחרות- מה אוכלים?

גברים ונשים צריכים לאכול שונה לפני תחרויות כדי להגיע לתוצאות טובות. עד כמה שזה נשמע מפתיע, נשים צריכות הרבה יותר פחמימות לפני תחרות.
הכנה תזונתית למרתון- שאלות ותשובות

הכנה תזונתית למרתון- שאלות ותשובות

אימונים קשים לקראת המרתון, ועכשו נשאר לכם רק לקום בזמן ולהתיצב על קו הזינוק. כדי שהריצה תהיה מוצלחת צריך לאכול נכון ובזמן המתאים כי כל ביס קובע.
buttom.jpg