אחרי לילה עם מעט שינה אוכלים יותר!
יותר רעבים לפחמימות ומתוקים.
קשה לעצור את האכילה כי אתם עייפים.
הקפידו על שינה כדי להצלח באכילה. 

 

 
 
 
 
 
comercial_title_personal.png

יעוץ התזונה מתקיים בקליניקה בתל אביב, באווירה נעימה ומקצועית המאפשרת הכרות עם הרגלי התזונה והפעילות של כל אחד. היעוצים מיועדים לספורטאים מקצועים/חובבים אך גם לאנשים שלא מבצעים כרגע פעילות גופנית ורוצים להתמקד גם בתזונה. ההתמחות שלנו היא בהכנת ספורט...


 
comercial_title_business.png

מיועד לחברות, מסעדות וארגונים המחפשים יעוץ מקצועי בתחום התזונה, הבריאות והכושר הגופני. הייעוץ כולל ליווי מקצוע תזונתי, פיתוחי מוצרים חדשים בארץ, המלצות  לשינויים בריאותיים של תפריטים קיימים, הרצאות, סדנאות הרזיה, כתיבת חומ...

 

facebook2.png


recent_title.png

מה לאכול אחרי אימון ב"חרם הקוטג"??????

רגילים לאכול קוטג' אחרי אימון? מה עושים כשיש חרם? האמת, יש הרבה אפשרויות אחרות לאוכל אחרי אימון, כל הדוגמאות בכתבה שהכנתי במיוחד בשבילכם שצעקתם "חרם חברתי" אך בכל זאת רוצים גוף חטוב ושרירי!

תזונת חורף, טיפים שימושיים

הרבה אנשים עולים במשקל בחורף. הסיבה היא שינויים בהרגלי האכילה, מה עושים? איך בחורף הזה לא עולים במשקל ועדין מצליחים להיות שבעים?

אבטיח- מלך העונה החמה!!!

האבטיח הוא אחד הפירות המסמלים, יותר מכל, את הקיץ הישראלי (החם והדביק אך מתוק בזכות האבטיח...).

מזונות בריאים לעור

העור הוא הרקמה הגדולה ביותר בגוף והשמירה עליו חשובה מכיוון שהוא מהווה את קו ההגנה הראשון של גופינו מפני זיהומים ופתוגנים.

שווה טעימה: לדרג את הסלט עם "חוות תקוע"

הבעיה: מתחילים להשתעמם מאותם סלטים, ירקות חתוכים, תבשילי ירקות ואפילו המרקים קצת משעממים??? מה עושים?
יעל דרור - מנהלת צוות הדיאטנהתזונה, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc

יעל דרור - מנהלת צוות הדיאטנהתזונה, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc

ליעל תואר ראשון בדיאטה קלינית מהפקולטה לחקלאות ברחובות, ותואר שני בפיזיולוגיה בפקולטה לרפואה בתל אביב. יעל היתה 10 שנים בנבחרת ישראל באתלטיקה, מתוכם 5 שנים אלופת הארץ בזריקת דיסקוס. יעל עובדת עם ספורטאים מקצועיים, חובבים ואגודות ספורט ואף מתמחה בעבודה עם ילדים ונוער. מרצה בתחום התזונה והפיזיולוגיה של המאמץ בבית ספר למאמנים של וינגייט, אוניברסיטת ת"א, אוהלו וסטודיו B. יעל מנהלת את תחום תזונת הספורט במרכז הרפואי 'מדקיס' בת"א ובאתר האינטרנט של שרותי בריאות כללית. יעל כתבות ומאמרים מקצועיים בכלי התקשורת (עיתונים, אינטרנט), ומגישה פינות תזונה ברדיו ובטלויזיה. יעל מאמינה ש"על מנת לראות תוצאות ולשפר את הבריאות, התזונה מהווה חלק בסיסי מכל תוכנית אימונים".
למידע נוסף
מיטל עזר - דיאטנית קלינית וספורט B.Sc

מיטל עזר - דיאטנית קלינית וספורט B.Sc

בעלת תואר ראשון בתזונה קלינית מהפקולטה לחקלאות ברחובות. תואר ראשון בדיאטה קלינית, הגעתי ללימודי התזונה דרך הספורט, אני עוסקת בריצה למרחקים ארוכים רכיבת אופניים ובנוסף מאמנת כושר אישית. מרצה בתחום תזונת ספורט לקבוצות ריצה, רכיבה ולספורטאים נוספים בניהם ילדים. הכנתי מתאמנים רבים לקראת תחרות איש ברזל, מרתון, תריאטלון וכדומה. בנוסף עובדת כדיאטנית במכון נפרולוגיה ויתר לחץ דם בביה"ח תל השומר. אני מאמינה ששילוב נכון של תזונה המתאימה לאימונים יכולה להוביל להשגת המטרות.
רויטל בן שושן - דיאטנית קלינית וספורט B.Sc

רויטל בן שושן - דיאטנית קלינית וספורט B.Sc

בעלת תואר ראשון בתזונה קלינית מטעם המכללה האקדמית תל –חי. סגנית מנהלת במחלקת תזונה קלינית וספורט- "מדיקס". מנהלת פורום באינטרנט בתזונת נשים בהריון. רויטל עובדת הרבה בתחום של דיאטה וירידה במשקל תוך כדי לימוד להרגלי אכילה נכונים, מתן כלים להתמודדות והדרכה ותמיכה אישית וצמודה כל הדרך אל השגת היעדים. כמו כן לרויטל נסיון רב בתזונת ילדים ונוער וספורטאים בענפי הספורט השונים כמו טריאתלון, ענפי הכדור, פיתוח הגוף, התעמלות, מחול ועוד... רויטל מאמינה כי תזונה נכונה ונבונה היא אבן היסוד לאורח חיים בריא ולכל העוסק בפעילות גופנית, אם בהיבט החובבני או המקצועי. לפעמים מספיק להאמין ולשנות דבר אחד או שניים בכדי לראות תוצאות ולשפר הישגים.
גוהנה ויינברג בנבנישתי - דיאטנית קלינית וספורט B.Sc

גוהנה ויינברג בנבנישתי - דיאטנית קלינית וספורט B.Sc

דיאטנית קלינית וספורט עם תואר ראשון מטעם האוניברסיטה העברית, למדתי בפקולטה לחקלאות ברחובות. אני מאמנת כושר מוסמכת מטעם מכון ויינגייט. במסגרת הכשרתי ביצעתי קורסים והשתלמויות בתזונת ילדים, הנחיית קבוצות, העצמת המטופל וקורס תזונה נפרולוגיה. כיום פרט לעבודתי בקליניקה בתחום התזונה ואימוני הכושר, אני עובדת גם כדיאטנית קלינית בשירותי בריאות כללית ומשתתפת במחקרי קידום בריאות בקרב חולי COPD. בעברי, עבדתי כיועצת בריאות בחברת "אינטל", דיאטנית בתוכנית הרזייה של " דרך הכושר עם יאיר קרני" וכן ברשת "מועדוני הכושר - גרייט שייפ". בנוסף, העברתי וממשיכה להעביר קבוצות והרצאות בתחום התזונה והכושר בפרויקטים שונים, בניהם: הדרכות תזונה לקבוצות ספורט, קידום בריאות ופעילות גופנית בחברת "שטראוס-עלית", הרצאות מקצועיות לרוקחים מטעם חברת תרופות "כצט", והדרכות תזונה לירידה במשקל. אני מאמינה כי שילוב בין הספורט לבין תזונה נכונה זוהי הנוסחה המנצחת, הן לירידה במשקל והן להישגים ספורטיביים טובים יותר. בתור ספורטאית המתאמנת בריצה למרחקים ארוכים, אני לא רק מבינה, אלא גם מרגישה יום יום את חשיבותה של מסגרת תזונתית נכונה ההכרחית לשיפור התוצאות, למניעת פציעות ולהתאוששות מהירה יותר.
סימונה גורן -דיאטנית קלינית וספורט B.Sc

סימונה גורן -דיאטנית קלינית וספורט B.Sc

סיימתי תואר ראשון במדעי התזונה, באוניברסיטה העברית ירושלים, בפקולטה לחקלאות ברחובות. מאז עברתי השתלמויות בתחום הדרכת האימון הגופני בחדר כושר והיציבה, ובתחום "תזונת ספורט". לומדת לתואר שני במדעי התזונה ומתמקצעת בתחום תזונת ספורט. ניסיון תעסוקתי- יועצת תזונה בחברת אימוניים אישיים "personal trainer". מאמנת כושר, מחלקה לשיקום לב, ביה"ח בלינסון (גיל- עוז). מדריכת כושר ותזונה של קבוצת ילדים בהשמנה, בחסות הדיאטנית ענת מטיאש. בשנים האחרונות מאמנת כושר ודיאטנית במכון כושר "ג'ימי", בדיזינגוף סנטר בתל אביב. אני מאמינה שאיש מקצוע טוב הוא אדם אשר אוהב את מלאכתו, מאמין בעשייתו ושואב ממנה סיפוק. מתמקד ולומד להיות הכי טוב בתחומו. אמונה זו מכוונת אותי ומובילה אותי במקצועי- תזונת ספורט. זכיתי לשלב בין אהבתי הגדולה לספורט ולעיסוק בתזונה ולהסב את תחומי העניין שהעסיקו אותי מאז ילדותי למקצוע מרתק. מקצוע שמהווה עבורי אתגר, סיפוק והנאה מרובה. לימודי התזונה יחד עם העיסוק שלי בענפי ספורט שונים כמו טניס שולחן, כדורסל, אופניים, חד"כ, ריצה ועוד... תרמו לי להבין את חשיבותה הרבה של תמיכה תזונתית. תזונה נכונה ומתאימה היא חלק בלתי נפרד מכל ספורטאי חובב ומקצועי ואף חיונית לכל אדם הרוצה לאמץ אורח חיים בריא יותר, להשיג את מטרותיו ולשמר את הישגיו לאורך זמן. אני מאמינה שבעזרת הכוונה תזונתית נכונה, תמיכה מקצועית והתמדה, כל אדם בין אם הוא ספורטאי או לא, יוכל ללא ספק לממש את שאיפותיו ולטפס גבוה יותר אל המטרה אותה יבחר.
buttom.jpg